Intro

Sebuah coretan luahan hati dan perasaan... Mohon maaf jika terkasar bahasa, tidak terlintas untuk menyentuh perasaan semua...

Thursday 23 October 2014


"malasnya nak buat kerja..dah la kerja bertimbun-timbun..kenapa la malas sangat nie..apa nak jadi nie..relaks la dulu, perut tengah penuh.."detik hatiku..
kebetulan plak baru balik dari makan..makan di kedai ja..maklumlah, orang bujang..alang-alang nak relaks tu, online la..

tanpa bunag masa aku terus mengadap laptopku yang masih terbuka..maklumlah, masa itu emas..hehe.. ^_^..(taw plak kan masa tu emas, dah tu kenapa duk tanggung kerja??)

dengan yakin dan pasti, aku terus log in akaun fb ku..sambil-sambil 2 aku buka youtube n dengar lagu fynn jamal, terbang tunduk..aku pun xtahu kenapa aku suka dengar lagu tu..aku rasa sudah lebih 10 kali hari nie aku dengar lagu tu di youtube..

scroll mouse laptop atas bawah n bawah atas..refresh n buat benda yang sama..huhu..xdk apa-apa yang menarik pun malam nie..tiba-tiba mataku menangkap satu gambar..satu gambar yang jelas dan menarik..aku amat tertarik dengan kata-kata..bagi aku kata-kata tersebut mempunyai maksud yang tersendiri dan mendalam (bagi aku la, bagi kamu semua aku xtahu)

"Ketika satu pintu kebahagiaan tertutp, Pintu yang lain dibuka, Tetapi sering kali kitaa terpaku, terlalu lama pada pintu yang tertutup, sehingg tidak melihat pintu lain yang dibukakan bagi kita." 
sumber : FB

No comments:

Post a Comment